Övik (:

Efter att vi varit hos veterinären så for vi till övik en sväng :) 
 
 
Hittade ett varmt hundtäcke till Haissi från djurmagazinet :)
Hurtta, så snyggt och bra hundmärke (: Fast Haissi fick ett svart ^^
 
 
En ny liten boll fick hon också :) Bortskämda byracka ;) 
 
 
Sedan denna hundväska som jag varit inne på länge att köpa men inte tagit mig i akt och köpt en. Men nu jäklar har jag en och Haissi också :) 
Hon fick in på en gång och myste ! (: 
 
 
Jag köpte ett helt kit med skidor, binning och pjäxor. Och så sedan stavar :) 
Riktigt bra pris faktiskt. Så nu ska jag och Haissi börja åka. Jag skatar och hon drar :) 
Så JÄKLA nöjd ! (:
 
 
Blev lite billiga nya troror också som är från cubus :) 
 
 
Och ett par nya täckbyxor från intersport :) Mina som är helt slut bak i rumpan, så de behövdes ! :D
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0