LEDIG !

Gjorde lite dumlekakor igår ikväll :) När jag vaknade för ett tag sedan så är de bara hälften kvar :P .. hm fredrik !! Jaja, :D jag lägger mig ner en sväng och tittar på sex and the city och äter lite dumlekakor (: 
 

Dumlekakor

200 g smör eller margarin
1 dl socker
3 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver

24 dumlekolor
Noblesse

Blanda samman alla ingredienser(utom kolorna), gärna i en matberedare.

Grädda mitt i ugnen i 175°C, 10-15 min.
Lägg på en Nobless medan kakorna är varma.

 

 
Superlätta och goda !! :D
 
 
 
 
 
Sedan blire nog lite trix och träning inne med haissi :) 
Ikväll ska vi på hundträning iallfall ^^,(utställning) (:
Är ju snart tävling i utställning här i Sollefteå. Suger att de är i ridhuset för då kan inte jag vara med :( .. 
Men får träna på endå och vara med nån annan gång :) 
 
Rebecca Karlstedt
2014-01-28 @ 21:06:03
URL: http://bireka.blogg.se

Åååh! Dumlekakorna, dom som är så goda! :D

Svar: jaa !! visst är dem :) namnnamn ^^
Jasmine Angelica Abrahamsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0