Mot Huvudstaden! :D

Åh denna mini resa kommer bli toppen ! 
De känner jag verkligen på mig :D 
 
Stannat nu på ett vandarahem genom svenska turistföreningen i Sandviken.
 
Här ska vi sova en natt för att sedan åka vidare till bolsta och hälsa på Haissi förra ägare :)
Ska bli riktigt roligt att få träffa henne på riktigt !
Sedan ska vi vidare och träffa ett kullsyskon till lill hasse :)
+ att vi ska kika på museeum, shoppa osv :) 
 
Vovvarna har nu fått två ben som de verkar uppskatta och jag o Fredrik har gottat oss på donken också :D
 
Blir en dusch snart och sedan träna vovvisarna en sväng innan läggdags :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Therese
2014-07-31 @ 13:47:37
URL: http://trolletsdagbok.bloggplatsen.se

Hej! Vilken fin sida :) Trillade in på den när jag sökte på hundhalsband och fick sedan syn på bilden med canvasburarna. Har en liten annorlunda fråga :) Vad har du för storlek på burarna? / Therese

Svar: Hejhej ☺ oj, de mins ja inte m eller l vet ja iallafall 😊
Jasmine Angelica Abrahamsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0